torsdag 7 augusti 2008

Madde: Dumma hyresvärd som har semester!

Idag känner jag att jag bara vill få ordning här hemma! Det känns så rörigt när man inte har fått upp allt på väggarna eller hittat en plats åt allt. Problemet är att vi väntar på vår hyresvärd att komma tillbaka ifrån semestern, vi har vissa problem med väggarna här hemma då de är lövtunna. Känns ganska omöjligt att sätta upp något alls! Och alla lampor kan vi inte få upp för att det inte står i proppskåpet vilken propp som hör till vad. Man vill ju inte gärna stänga av hela strömmen, då går det inte att borra hehe! Men jag antar att hon är tillbaka från semestern snart, hoppas det!

Nu är det inte långt kvar till skolan börjar, 18 dagar om jag har räknat rätt. Och Julias inskolning börjar redan nästa vecka, tänka sig. Jag undrar hur det kommer att gå, bra hoppas jag såklart. Men man ska förstås inte vänta sig för mycket, hon har ju varit ledig en hel sommar. Det kommer att bli konstigt för henne först, men sen tror jag att hon kommer stortrivas.

Jag har ringt till vårdcentralen om telefontid. Jag känner mig inte direkt sjuk men det känns som att jag har blåsliknande saker i halsen. De irriterar och kliar, men inte på det sättet att man börjar hosta. Vet inte alls vad det kan vara, eftersom att jag inte känner av något annat. Och Julia hade som små små blåsor på insidan av läpparna igår men de gick bort inatt. Ska informera läkaren om det också. Jag har funderat på streptokocker, eller hur man nu skriver det, men det känns så långsökt när vi inte haft andra symptom. Vi får se!

Nu känner jag att jag vill göra annat. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: