onsdag 29 oktober 2008

Madde: Färgat håret!

Hör och häpna!
Färgen skulle vara mörkare brun men.. Det fanns röda nyanser i, jag har redan röda nyanser naturligt i mitt hår.. Gissa resultatet? RÄTT! Mycket rödare än det skulle ha blivit.. Visst, det är inte så alvarligt som det som Jonas sa igår på smålandsdialekt: "hjälp, det brinner". Han skojade såklart. Fast det blev verkligen inte som jag tänkt mig, men det får duga :)

Nu ska jag göra klart det jag påbörjade igår. Röjde bland lite kartonger, så nu ska jag bara få undan det sista som jag inte visste var jag skulle göra av igår. Sen tror jag att jag diskar en sväng och viker in den torra tvätten. När jag är färdig tänkte jag att jag kanske skulle träffa Sussi, om hon kan. Efter det kanske jag ska förbi mamma och sist men inte minst måste jag lämna in den ekonomiska årsredovisningen som jag gjort åt en förening.

Jag håller det jag lovade rätt bra tycker jag :) Krams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: