tisdag 15 juli 2008

Madde: ÖSK-GIF Sundsvall 2-1


Igår var jag på fotboll med min kära sambo och såg hans favoritlag ÖSK spela. Det är alltid lite roligare att se fotboll i verkligheten, men allra roligast är det förstås när vi ser mitt favoritlag Djurgården spela. Missade dock deras senaste match mot ÖSK, men det kommer fler tillfällen!
Vilket fall gick det otroligt bra för ÖSK, även om de första tjugo minutrarna inte såg direkt ljusa ut. De lyckades att vinna med 2-1 och hade otroligt mycket målchanser. Nya målvakten Alvbåge gjorde mycket bra ifrån sig efter att nervositeten runnit av honom. Min sambo var glad och nöjd på hemvägen, trots att min cykel fått punktering efter vår grönsaksshopping på Hemköp. Promenaden hem var skön, bortsett från att vi kände oss lite stressade över tiden.
Nehe, nu ska vi se på en film! Ha de underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: