torsdag 19 februari 2009

Madde: Men har du sett på maken?!

Magen menade jag! =)

Jag kom på att det var ett tag sedan ni fick se den sist, så här är den nu! Kortet är taget i v. 32+4 om jag inte minns fel. Idag har jag gått 33+1 v, så helt nytt är inte fotot. Men vad gör några dagar för skillnad? (I mitt fall, med två där inne, skulle jag villja svara: Några dagar gör stor skillnad, hehe ;) )

Nytt foto kommer kanske i v. 34, beroende på om allt fortsätter att hålla sig lugnt.

Tänkte även lägga in en bild på min dotter, från i december.
Då hon lussar under luciafikat hos sin mormor. Det var så mysigt! :)

Jonas, min godbit.. Honom får vi inte glömma!

Nu ska jag sova, ha det så bra gott folk! Kram

8 kommentarer:

  1. Åh, den är så fin, din mage. :) Blir lite avundsjuk faktiskt. ;)

    SvaraRadera
  2. Uj det ser tungt ut =P
    Det är så fint med bebis magar =)

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är! <3 Lilla Julia också! Saknar er, fina människor.

    SvaraRadera
  4. jo, du får lägga ut bilder :) Det är ju du som tagit dem, men ändå mitt barn hihi ^^, jag vet att du märker bilder så jag är aldrig orolig när du lägger ut!
    PUSS

    SvaraRadera
  5. Va skönt att det har hållit sig lungt :) Ska fortsätta hålla tummarna att de håller sig inne ett tag till :)

    SvaraRadera
  6. Ja det var faktiskt skönt med mindre barn.. ;)
    Nej du har varit dåligt med sånt. Enda backe jag varit i är på jobbet med barnen..
    Men är väldigt sugen på att prova på pulkabacken i Ånnaboda.. Ni då? Kram

    SvaraRadera
  7. Jo det har gått bra, jag fick två erbjudanden. Ett från avd.93 som är njurmedicin och ett från avd.26 som är barn och ungdom. Jag tackade så klart ja till 26an :)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: