söndag 1 februari 2009

Madde: wap-inlägg

Hej på er!
Här ligger jag o skriver ett inlägg, från Jonas mobil. Ganska häftigt tycker jag. Men det kanske bara är jag som är gammalmodig? Hehe..

Vi har inte uppdaterat på ett tag, som ni kanske har märkt. Och det har sina anledningar. Lite saker har hänt och vi har inte varit hemma så mycket. Vi återkommer vid senare tillfälle om vad det hela handlar om.
Med det här inlägget ville jag bara säga att vi alla mår bra, även de små bebisarna som ligger i värmen i magen.

Vänner får gärna höra av sig över telefon, om ni undrar över något. Vidare info kommer som sagt senare. Ha det så bra så länge! Kram

1 kommentar:

  1. Uppdatera mer :D Jag längtar ju efter att få läsa eran blogg ju =D Skriv mer ju :D Kram Lisa

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: