onsdag 25 februari 2009

Madde: Snart kommer de!

Imorgon har jag gått 34+0, tänk att vi tagit oss drygt 10 v fram i tiden sedan de var på väg att födas!

I v.38-39 sätter läkarna igång mig, om jag inte redan har födit. Det är alltså högst 4-5 veckor kvar! Hur är det möjligt att tiden har gått så snabbt? Jag kan inte riktigt förstå att snart bor det två små barn till, här hemma hos oss.

Jag kommer att vara 3-barns mamma, vid 22 års ålder! Det är ofattbart, hur gick det till? Jo, det är klart att jag vet hur det gick till. Men.. Det är ändå helt ofattbart! Och underbart....

All sjukhusvistelse har gjort det svårare att leva i verkligheten. Men nu, när man har varit hemma i ett par veckor, sköljer allt över en. De kommer snart!! Vi har snart två små barn på våra armar, och en stor som får börja vara hos sin mamma som vanligt!

Otroligt.. Stort.. Hej!

1 kommentar:

  1. Hallå Madde! Vill bara säga lycka till med alltihopa! :D Känns som igår vi lekte hemma hos dig(o käka fiskpinnar med ketchup) o din katt som hade sveriges överbett:) hoppas att vi ses nån gång vore roligt! Kramar Lisa

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: