torsdag 12 februari 2009

Under tiden som ni väntar...

Kan ni få se på lite bilder:
Den här bilden är på Julia, från i somras, när hon gungar hemma hos sin pappa. Vi var där för att hämta Julia och passade på att stanna på fika o leka lite.


Här förlovade jag och Jonas oss, den 9 Juni 2008(Jonas 25års dag). Uppe på toppen av "berget"! För att komma dit hade vi vandrat ungefär 4 km, och mer vandring följde därefter: ca 8 km. Vi hade hur mysigt som helst, bortsett från den där förbaskade megabromsen som jagade efter vårat svett(!). Den följde nog efter oss i ungefär 2 km. Senare kom en annan. Vi hoppades på att det inte var samma, men man vet ju aldrig... Han/de bet oss iaf inte :)
Här är en bild från en av mina o Jonas Tysklandsresor. Det är på båten mellan Rødby och Puttgarden, Jonas är den som står o ser ut över vattnet.


Det här är min och Jonas älsklingsbild på oss, vi har den till och med förstorad hemma ;) När bilden togs hade vi varit tillsammans i ca 8 månader. Visst är vi söta? :D


Jag och Julia var på utflykt, i början av sommaren, och passade på att ta kort på våra fötter. Hon tog en liknande bild med sin kamera också.


Inlägget är som sagt på G. Nu är Jonas ledig i 4 dagar så vi ska nog se till att kunna få ut det under den tiden ;) Vi och jag har skrivit en hel del på det, men jag behöver hans hjälp för att minnas det sista.
Ha det så bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: