tisdag 24 februari 2009

Madde: SUGEN!

Nu den senaste veckan har jag varit sugen på ALLT!!! Jag som har gått runt och sagt att jag minsann inte har någon sug fast jag är gravid, haha tji fick jag!

Det är synd om Jonas när han går med mig i affären. För jag lyfter o vrider o tittar på allt! Och efter mycket övervägande kan jag inte hålla mig, den ska också med hem! Igår råkade det slinka ned t ex chokladpudding, hallonkräm, chips och dricka i kundvagnen (haha alltså inte till igår, utan för framtida bruk.. *fniss*). Och förra gången vi handlade fick vi med oss glass, grädde, ingredienser till bak, vaniljsås och lite annat.. Visserligen har vi inte fått anv för något ännu. Men det kommer! Hihi.. Jag är nog mer sugen på att köpa allt jag är sugen på, än att faktiskt äta det. Fast jag är rätt säker på att något går åt ikväll, Jonas börjar sent imorgon (vad jag minns) och jag har planerat att övertala honom att se på film och ta något gott till :D

Ni som känner mig vet att jag inte är sådan här, så tro mig, jag förvånar mig själv med alla dessa gottetankar hahaha! Kan sitta o se på TV och helt plötsligt plingar det till i huvudet: ÅH VAD GOTT DET SKULLE VARA MED... (vad jag nu känner för just då)

Men ännu har jag inte fått ett oövervinnligt sug, det är alltså inte så att jag åker till affären mitt i natten bara för att jag blev sugen.

Jag är så van att bara planera inför en liten filmkväll på helgen, med chips o gott, sedan inte tänka mer på det. Kanske köpa något litet ibland utöver det, men inte vara speciellt sugen ändå. Och nu det här? HAHA.. Min hjärna känner sig totalt förvirrad! Men det är väl bara att hänga med i svängarna, jag behöver ändå gå upp i vikt (de små äter upp mig in ifrån). Dock tror jag inte att det är så bra att äta upp sig på gottesaker, men så är graviditeten snart över. Så.. Jo, jag har bestämt mig.. Suget har nu befogenhet att ta över min kropp helt och hållet!

Tack och hej från en (gotte)sugen tjej!

1 kommentar:

  1. ja visst e min tös en riktig sötnos.. Din e ju ocå en verklig prinsess söt tjejj :)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: