måndag 2 mars 2009

Madde: Snö igen!

Jag som trodde att snön var på väg bort för att inte komma tillbaka, men nu tycks det som att den fått ett återfall. Synd bara att jag inte kunnat göra allt jag velat nu när det varit en sådan kanonvinter! Visst, jag hann åka pulka, göra snöänglar och ett par snögubbar med Julia (och Jonas). Men bara vid ett tillfälle, och det var samma dag som jag åkte in till förlossningen första gången.

Men men, det kommer nya vintrar. Nästa vinter ska jag definitivt åka pulka med Julia (och småflickorna), och dessutom har jag bestämt mig för att komma iväg och åka snowblades. Längtar redan till nästa vinter! Hoppas bara att det är ordentligt med snö då :)

Nu ska jag slänga mig på kudden, det har varit dags för det ett tag nu.. Nite nite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: