tisdag 7 april 2009

Madde: 53,6...

Står min våg på idag... "Min" vanliga vikt, när jag inte är gravid, ligger på 54. Igår vägde jag 54,7 tror jag, och i förrgår 56,2 ungefär. Jag rasar i vikt, trots att jag äter jätte mycket. Allt går åt till de små liven. Jag måste komma på något sätt att gå upp mer i vikt. För jag tror inte att vågen stannar där, om jag inte gör något åt saken kommer jag säkert väga under 50 om en eller två veckor. Dessutom finns risken att mjölken sinar om jag går ned för mkt i vikt, och det vill jag inte!

Med Nellie och Ellen går det jätte bra. De är relativt lugna för att vara så små, vilket känns ganska skönt i och med att de är två. På natten sover de ganska bra, utöver att de behöver äta och bytas på :)

Igår tappade Ellen sin navelsträngstump. Jag hade glömt bort hur det såg ut när den ramlar av, ingen positiv upptäckt.. Men ändå, ett framsteg :)

Julia fick sin nya cykel igår, och gissa om hon blev glad! Hon var ute med Jonas och cyklade en stund och var världens stoltaste när hon kom tillbaka, sötnosen *hihi*

Nu ska jag sätta mig i soffan med Nellie, hon vaknade nyss o visade att hon är hungrig. Hiidå!

1 kommentar:

  1. Oj, vad det rasar! Tänk om en annan kunde ha haft den turen. ;)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: