söndag 12 april 2009

Madde: Passar på!

Julia ser på Janne Långben, Jonas ligger o slumrar tillsammans med Nellie i soffan och Ellen ligger i spjälsängen och sussar så sött.

Jag tänkte då passa på att sätta mig här, kolla mailen, balansen på kontot och lite annat viktigt. Sedan tänkte jag ÄSH, jag hinner skriva lite blogg också! :D

Dagarna flyger förbi, Ellen och Nellie ser ut att växa fint. De äter och sover mest, men är väldigt "med" när de är vakna. De ligger och tittar in omgivningen och kan ibland se en rakt i ögonen.
Julia leker mer och mer själv igen, behöver inte alltid vara med oss, tar ansvar på eget intiativ mer än någonsin, myser med bebisarna och såklart är hon lite avundsjuk ibland. Men inte så ofta faktiskt, är jätte imponerad över att hon är så otroligt förstående. Stora tösen ju!

Hur känns det att vara trebarnsmamma? Jag vet inte...
Allt är så overkligt, jag förundras varje dag..! Är dessa tre flickor "mina"? Underbara Julia, min stora flicka.. Och de två små, som jag nyligen kom hem från BB med. Det finns mycket känslor, man tänker på framtiden... Hur kommer livet att te sig? Helt underbart, gissar jag!

Lade märke till att "min" Mia har blogg! YEY, den ska jag läsa så ofta jag kommer ihåg :)

Nej, nu hinner jag inte sitta här och drömma mer. Janne Långben är slut och Julia söker kontakt! Hiidååå!

4 kommentarer:

  1. haha, neeeej! Jag som bloggat i smyg under så lång tid :P hehe! Jag läser din jämt iaf, såååå härligt att hänga med lite när man alltid glömmer å ringa eller inte har tid :) så vet man lite vad som händer. Ha det! Pussa!

    SvaraRadera
  2. Jo med magen är det bara bra =) Den leker livet där inne =P Riktig virvelvind till och från =) Skulle vara kul att komma och hälsa på er =) Vi har ju inte sätts sen jag fyllde =P I September. =(

    SvaraRadera
  3. Hej! För första gången på länge jag kan kommentera eran blogg =) Grattis till Nellie och Ellen! =) En fågel viska i mitt öra och sa att ni kanske vaute efter en bilbarnstol? Min syster har en nämligen till salu om ni va intresserade? =) Ni har tydligen bytt nummer eller så är det jag som har era gamla nummer =P hehe Jag skriver mitt nummer här så kan du/ni skicka ett sms så jag får erat nummer =) Sakna! Puss Lisa

    SvaraRadera
  4. Hehe minnet är bra men kort =P 0736526117 glömde visst skriva det =P

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: