lördag 11 april 2009

Madde: Ny bild!


Jo, egentligen har vi massor av bilder på de små. Men det räcker med en i taget ;)
Vi är mest hemma, går på promenader, är ute och leker/cyklar med Julia. Matningen för de två minsta tar sin tid, det måste jag erkänna. Men jag känner mig ändå inte bunden, det krävs bara lite planering om man ex vill komma ut allihopa, hehe..
Ellen och Nellie är hur "snälla" som helst! Nästan alla jag känner trodde att det skulle bli så mycket jobb med två, men jag måste säga att jag inte riktigt upplever det så. Det enda som faktiskt känns att det tar längre tid är just amningen, allt annat känns nästan som med en. När de blir äldre däremot, med egna viljor och ben att springa på, kan det nog bli lite kaos till att börja med. Men den dagen är inte här än ;)
Nu ska jag göra annat, vi får se när nästa uppdatering kommer :P
GLAD PÅSK

7 kommentarer:

  1. Gud vilka söt nosar =) Lika som bär är dom ju också, förutom att ena är lite större =) Glad påsk på er alla 5 =)

    SvaraRadera
  2. Gud så söta, vilken fin bild! Hälsa dem att mormor älskar dem. Pussar och kramar från Gamla Mormor Helene :P hihi

    SvaraRadera
  3. Men fy faraoooo vad vackra barn ni har!!! :) :) :)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till era små flickor! Fantastiskt söta!!

    SvaraRadera
  5. Puss Puss på era små GODINGAR! Ni är ju bara såååå söta, och små:-)saknar er! Å vilken fin bild! Mångar kramar till er allihopa Faster Marie

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: