torsdag 16 april 2009

Madde: Solen lyser, pollen yr i luften..

Nu är våren verkligen här, det känner hela jag.. Speciellt mina onda bihålor, mina kliande/svidande ögon och min nysande näsa. Pollensäsongen är i full gång och jag får inte använda min pollenmedicin, på grund av amningen. Ögondroppar gick bra, kanske även en nässpray efter samråde med barnmorskan. Hoppas verkligen att pollenhalten blir låg framöver i år!

Igår var vi iväg till marieberg för att köpa skor till mig, men dem jag ville ha var slut! Jag får titta på H&M i stan också. Flickorna var jätte duktiga på marieberg, sov mestadels. Vi fick använding av det nya amningsrummet, verkligen jättebra att de har byggt ett sådant!

Nu ska jag mata flickorna, tack o hej!

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att de hade kommit på idén när jag behövde rummet ;)
    Ursöta tjejer för övrigt! :)

    SvaraRadera
  2. Hmm, tyvärr ska det bli en hög haltig pollen sommar i år, allefal vad jag har läst. Den ska tydligen bli extra utdragen Dessutom. Jag är glad att jag inte har pollenallergi =) Har dom amningsrum på marie berg ? Soft. =)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: