lördag 18 april 2009

Madde: Julia!

Idag kommer Julia, äntligen! Hon har sovit hos sin mormor 2 nätter, så att hon kan bli lite extra ompysslad (+att vi fick extra sömn). Jag hoppas verkligen att jag orkar vara pigg o glad den kommande veckan. Jag vill inte att Julia ska förknippa sina syskon med att mamma är trött och kanske inte är riktigt som vanligt (=leker mindre, kanske inte lyssnar ordentligt osv.). Kände att jag var lite för trött sist hon var här. Vilket kanske iofs inte var så konstigt, småflickorna var inte ens en vecka när hon kom. Det är nog lättare denna gång, man har "vant" sig lite mer vid ett liv med två små bebisar. Man fungerar bättre på dagarna och vi har börjat komma iväg utanför vårat bostadsområde lite mer. Det blir nog bra det här :)

Nu måste jag göra annat, långa inlägg hör till det förflutna ;)

1 kommentar:

  1. Det var underbart kul att få ha o låna julia mitt barnbarn några dagar,Hon lyser upp min o moster Nathalies vardag massor.Julia är så otroligt ccharmig o glad o positivt busig,hon skämtar o driver med en o sen får man ju så oändligt mycket gos o kramar o pussar från henne.Helt enkelt är det bara superkul att få låna mitt barnbarn Julia ibland,o jätte kul när hon sover kvar ibland också så man hinner umgås o hitta på något kul som hon vill göra med Mormor Helene.Krama alla de underbara barnbarnen från mig, Älskar er oändligt mycket Julia-Nellie-Ellen!

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: