tisdag 13 maj 2008

Jonas: Dags igen!

Det var ju ett tag sen jag bloggade, så nu är det tametusan (!?) dags igen..
Helgen som gick var mycket spring och icke stillasittande.. Jobbigt var det men så roligt som jag haft i helgen har jag inte haft på länge känns det som, full fart hela tiden! Träningsvärk ända tills idag, har fortfarande lite men tack vare Maddes massage så har det blivit bättre och bättre för varje dag som gått.. Idag har jag jobbat till kvart över 6, jag har precis ätit nu efter att ha lagat mat det första jag gjorde när jag kom in innanför dörren.
På jobbet kom jag på en snilleblixt! Eftersom jag inte får spela fotboll och vara med i vårat korplag, ska jag göra en hemsida åt laget och uppdatera den med matchbilder, info, statistik m.m. m.m.
Det var en väldigt välkommen idé av alla 16 deltagande spelare, så jag gjorde ett blad med lite frågor som dom får fylla i, sen lägger jag upp allt på sidan! Det kommer att bli en väldigt roligt uppgift! Vi får hoppas det blir bra bara..
Fick mail av Anette idag, hon vars familj tog Gizmo och Skruttan när vi inte kunde ha dom längre.. Skruttan sitter mest på trappen och tittar på Gizmo och kommenterar hans äventyr när han klättrar i träd och håller på, jag fick även en bild när dom måste ta ner honom från ett träd! Allt är så typiskt både Gizmo och Skruttan! =) ...Saknar dom massor...
Nu är det dags för att diska! Jag gör ju inte så mycket för hemmet känns det som, inte så mycket som jag borde, så nu är det bara att ta ett tuggummi, bita ihop och köra på.. Jag vill vara färdig med allt tills Madde kommer hem så hon blir överraskad!
Tjena.

1 kommentar:

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: