lördag 10 maj 2008

Madde: Badminton!

Kom just in från ett badmintonpass med Jonas, det blåste! Inte nog med det, vindarna bytte håll hela tiden. Dessutom var fjäderbollen jätte dålig(den var med från förpackningen, köpte badmintonset igår). Vi skyllde på racketen också, vi har säkerligen fler saker att skylla på för vårt dåliga spelande, men detta får räcka för nu. Förresten råkade vi skjuta upp fjäderbollen så att den fastnade, vi försökte inte ens få ner den. Innan nästa spelande ska vi köpa ett set med fjäderbollar och linda om raketena, och vi ska bara spela om det är någorlunda vindstilla. Då kommer vi inte ha något att skylla på när vi spelar lika dåligt som denna gång ;)

Igår spelade jag och Jonas brännboll och kubb med Amanda och Rille. Vi såg hela tiden till att man inte fick spela med sin egen partner, annars kan man ju träna innan *s* Det var jätte kul, jag hamnade alltid i det laget som förlorade, fråga mig inte varför *s* Senare, långt efter mörkrets infall, när vi bestämt oss för att ge upp spelet, gick jag och Amanda och handlade gottis. När vi kom hem såg vi på film och halvsov hela högen, så kan det bli. Sedan var de adjöss.

Idag ska vi till min mormor och fira min moster, hon fyller år. Måste dra nu!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: