tisdag 13 maj 2008

Madde: Ska jorda!

Min morbror ringde idag igen och frågade om jag kunde hjälpa han att jorda färdigt. Jag sade ja, trots den hemska träningsvärken ifrån igår. Vad gör man inte, han får ingen hjälp från någon mer än min bror idag.

I veckan måste jag och Jonas packa packa packa! Vi har varit allt för optimistiska med tiden, nu kryper flyttdagen närmre med hög hastighet. När jag är borta idag ska Jonas städa, skönt då blir det lättare att fokusera bara på packningen. Man vill så gärna gå o plocka annars, eller dammsuga eller något annat tidskrävande. Jag hoppas på att inte få några hemtentor från skolan nu i veckan, det skulle underlätta. Vi får se hur det blir.

Nu ska jag plocka lite innan jag blir upphämtad. Ha det bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: