lördag 17 maj 2008

Jonas: En underbar dag..

Det började bra, vaknade av att världens bästa tjej kom in med en bricka och väckte mig..
Jag fick 3 mackor, med gurka och paprika, kaffe och NA's sportbilaga.. Kan det bli bättre?
Nu sitter jag vid datorn och kollar runt lite på dom vanliga sidorna.. Lade även upp ett kort på en av spelarna i PIF Påkabs korplag som jag gör hemsidan till.. Ett mycket uppskattat inslag på jobbet! Ryktena sprids snabbt så vid det här laget vet väl hela Poståkeriet om sidan...
Vidare härifrån till att diska har jag bestämt, ska bara glo färdigt på nyheterna..
Ikväll ska jag/vi tvätta, Madde vill säkert följa med, men jag vill hellre tvätta själv så hon får ta det lugnt och vila! 16.00 börjar det med vanlig tvätt och 19-22 har jag tagit en tid för att tvätta mattor.. Det behövs ju det med!
Madde är världens duktigaste tjej! Hon packar och packar och packar och packar! Du är bäst älskling!
Nu måste jag se till att börja göra nåt.. Tjena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: