torsdag 8 maj 2008

Madde: Goder morgon!

Kan man väl kanske säga? Jag fick en liten sovmorgon av Jonas, när jag gick upp hade Julia nästan ätit färdigt. Nu står hon inne på badrummet och tvättar munnen, det har hon gjort en stund nu. Hon är så duktig på att tvätta munnen. Hon brukar få göra själv först och flera gånger om, hon går och tittar i spegeln emellanåt. Om hon inte lyckas få sig ren hjälper jag henne lite på slutet bara. Oftast får hon hjälp efter middagen.

Just nu sitter jag och äter havregrynsgröt, det är mitt huvudsakliga frukostmål. Vissa dagar äter jag bröd eller så äter jag fil med naturlig musli. Men oftast blir det gröt på morgonen och på kvällen fil med musli. På tal om mat, undra vad man ska laga till middag idag. Det får jag fundera ut under den tiden jag är i skolan.

Min arm värms av solskenet i mitt fönster, det är härligt! Jag älskar sol och sommartider, men jag är inte sådan att jag inte gillar vinter förde. På vintern ska det då helst vara tjock knarrig snö. Funderar på om jag ska ta med kameran ut någon dag snart, det blir nog fina vårbilder. Och så kan jag ta med mig lillflickan och få lite vårbilder även på henne. Senare idag kommer mamma och hälsar på, kanske kan få med henne och Julia ut i parken. Det hoppas jag på och tackar för mig!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: