lördag 31 maj 2008

Jonas: Länge sedan sist!

Det var ett tag sen, mycket har hänt och mycket kommer att hända!
Vila i frid Tommie! Det är nånting jag måste börja med..
I veckan var jag sjuk, jag gick hem från jobbet i måndags endast 45 minuter innan jag slutade. Det innebar att jag bara fick en kvarts karensdag, hade jag däremot varit kvar dom 45 och sen varit hemma på tisdagen, då hade hela dagen blivit karensdag.. Man får inte vara dum! =)
Jobbade sedan i fredags då jag blivit mycket piggare, sen åkte jag hem och städade..
Mycket städande har det varit då vi flyttar i morron! (woohooo) Det ska bli otroligt skönt att lämna dom här förbenade ordbajsarna till grannar.. Komma till nåt nytt.. Få se en helt ny miljö..
Få njuta i våran alldeles egna lägenhet tillsammans.. Vi tre.. Jävlar vad det kommer att bli roligt!

Det fick bli ett kort inlägg idag, nu är jag jättehungrig så nu ska jag koka kaffe och rosta mackor till mig och Madde, sen ska jag väcka henne.. Jag blir alltid så imponerad av henne, hon fixar skola, barn, hem, karl, familj, vänner och allt som hör till.. Skönt för henne nu att hon får vila upp sig efter två hårda terminer.. Det är du värd älskling!

På återskrivande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: