söndag 16 november 2008

Madde: DödsTrött!

Jag och Jonas var vakna längre än tänkt igår, det var verkligen inte med avsikt utan det bara blev så. Det resulterade i att jag var SK*T trött imorse när Julia kom in och väckte mig. Jag sade till henne att jag behövde sträcka på mig lite och att hon kunde ta en banan sålänge om hon ville. Hon gick och hämtade en banan, som hon gladeligen åt upp medan hon satt och kollade på mig när jag vaknade till ( i 20 min!). Hon tyckte nog att jag var lite konstig för hon sa: Men.. Ska du inte gå upp nu eller? Ska du sova mer? Är det Jonas som ska gå upp? Ne, svarade jag, jag är bara så trött att jag måste ligga och sträcka mig en stund. Ahaaaa.. Svarade hon och såg lite fundersam ut, sedan iaktog hon mig med några få kommentarer till jag slutligen kom upp.

Väl uppe fixade vi till frukost; macka med kaviar och ost, mjölk och en mandarin bredvid. Jag fixade mackorna och hon skalade mandarinerna. Efter frukosten har vi bara tagit det lugnt och lekt lite med hennes docka. Eller ja, enligt henne leker vi inte, det är på riktigt som dockan lever och är en bebis ;)

Nu tycker Julia att jag är lite tråkig, dessutom ska vi hoppa in i duschen så att vi blir rena och fräscha! Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: