måndag 24 november 2008

Madde: Sjuk!

Fy F*N, rent ut sagt, vad trött jag är på att vara sjuk! Jag vet inte om jag har varit frisk emellan och fått många många förkylningar på raken, men jag har varit sjuk mer eller mindre i 8 veckor eller något sådant(tror det är mer)! Och nu har det brytit ut ordentligt igen för femtioelfte gången, man får inte någon kraft över känns det som. Vaknade imorse och hade jätte ont i halsen, när jag skulle prata var jag hes!? Jag har klätt mig ordentligt så det är inte kroppen som blivit nedkyld och gett fritt fram till baskiluskerna heller.. Vad gör man? Hur blir man frisk? Jag vill så mycket hellre kunna fokusera på skolan och på min graviditet. Jag orkar inte vara sjuk en dag längre. Och ja, jag vet att man inte ska gå iväg när man är dålig. Men det skiter jag i för jag var tvungen att vara hemma fyra dagar förr förra veckan, vet ni hur mycket man missar? Ursh, det är knappt så att man orkar tänka på det! Så jag tänker gå iväg idag, och kommer att försöka ta det lugnt och klä mig extra varmt. Tur att jag börjar senare mån, tis, tors! Annars hade det nog varit ganska tufft att gå iväg sjuk.. Nu ska jag klä på mig och dra :)

Ha en bra dag! Kram

2 kommentarer:

  1. vet du inte att man ska frysa in vintern :P

    SvaraRadera
  2. Hehe ja precis.. Ja ska bli kuloch följa honom...

    Yes, men har bara sett den 2 gånger, men gillar den. Julstämmning på nåt sätt..

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: