onsdag 19 november 2008

Madde: Jenny was here!

Min korv och hennes busungar var här på besök! Våra barn hade hur kul som helst, Julia blev tillomed arg när hon förstod att det var dags att plocka ihop för att dem skulle åka. Och när de skulle ta på sig sprang de och Julia runt som vildar för att dra ut på tiden, vad söta de är. Tycker att de kommer överrens jätte bra för att knappt känna varandra ;) Var kul att träffa Jenny också, såklart! Vi kan alltid prata om det mesta, dock får man ha överseende att vi inte hinner prata så jätte mycket hehe (barn vill ju alltid ha ens uppmärksamhet när man pratar med någon ;P ). Vi får ses snart igen!

Har annat att göra nu, hej hej!

1 kommentar:

  1. Haha fika sätter igång allt jag lovar =) I lägenheten var det kaos o det blev inte bättre ju längre vi kom in med grejer men men du vet ju hur en flytt är.
    Mitt inlägg haha den dagen vaknade jag upp helt knäpp men man måste ju vara lite knäpp också annars blir allt så jäklans tråkigt.
    Nej nu ska jag fixa lite käk är hungrig som en varg. Men du! Ha det så bra :)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: