tisdag 18 november 2008

Madde: Konstiga drömmar!


Jag drömmer så konstigt varje natt! Helt osammanhängande drömmar som innehåller de mest sjuka saker.
Inatt exempelvis, drömde jag att vi var och hälsade på några vi känner. Mannen i huset gjorde tydligen ett ganska långt toabesök när vi är där(jag visste ej om att han var på toa). Sedan när han var färdig hämtade han mig och ville visa en sak på toaletten (inga sexuellla anspelningar, mer som ett barn som vill visa sig duktig). Så kom vi fram till toan och hela den var full med långa b*jskorvar!!! Ända upp till kanten, och en som hängde på locket.. UÄK, blev min reaktion (såklart)! Men mannen i huset stod bara där och såg lycklig och duktig ut, väntade på beröm. Jag undrade vad han höll på med men sade inget om det, berömde han och gick därifrån..
USH! Hahahaa.. Vad f*n var det om?! En vuxen mans bajs, som man dessutom inte känner helt bra.. Tänk er lukten (och synen!)! Sen drömmer jag om ibland att det är något fel med bebisarna, eller att de redan har kommit(snacka om prematur, på riktigt skulle de såklart ej ens överleva vid denna tidpunkt om de kom ut).. Eller att folk som man trodde var ens bästa vänner börjar ragga på en(fast man är förlovad och gravid, med tvillingar). Nästan alla drömmar "utspelas i verkligheten", oftast ser allt ut som det ska och det är folk man känner och jag bor där jag bor och är tillsammans med Jonas, har dottern Julia och tvillingar i magen. Så när man drömmer tror man verkligen att det är på riktigt! Har dessutom drömt att Jonas är otrogen utan att han förstår att det är fel(han kan t.ex. sitta brevid mig när han är det), en hel del gånger sedan de små hjärtegullen flyttade in i min mage.. Men är inte ett dugg förvånad, drömde samma sak om Lars när jag var gravid med Julia. Och jag drömmer aldrig sådant annars, och har aldrig trott så om någon av dem.. Typisk graviddröm? Jag vet inte *hehe*
Nu ska jag räkna lite matematik, sedan ska jag iväg till skolan i eftermiddag! Kram

4 kommentarer:

  1. hahahaha!!! Madde!! OUFF! xD tack för ett gott skratt!

    klart vi kan ses imorn, får be att ta Tobbes bil när han slutat jobbet kan vi komma? Pusss

    SvaraRadera
  2. Jag skrattar så jag gråter av drömmen med bajskorvarna hahaha. har inte skrattat så pålänge tack :D

    SvaraRadera
  3. kommer vi direkt efter dagis så äter vi ju inte innan, brukar ni äta mellis eller mat runt 15 tiden? annars kan vi gå hem & äta innan?
    får se om tobbe har någon bil annars tar vi bussen :) logga in på msn!

    SvaraRadera
  4. Ja, de var ju ganska väntat.. Kul att han fick det tycker jag :)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: