söndag 30 november 2008

Madde: Vaknade av att jag knappt kunde andas..

Grrr! Dumma snor som täpper igen hela j*vla näsan! Jag är så förbannat trött på allt som har med snor o slem att göra *hmpf* Okej att bli lite förkyld, men jag har fasiken varit dö-sjuk! Det börjar iaf att bli lite bättre, vi får hoppas på att det fortsätter åt samma håll..!

Vilket fall var det nog ganska bra att jag vaknade lite tidigare än när vi skulle upp, då hann jag duscha innan Jonas knappt klivit ur sängen.. När jag var färdig och han kommit upp åt vi frukost. Nu har han nyss rakat sig (tar tid ;) ) och står i duschen.. Rena och fräscha ska vi vara, för idag ska vi på "kalas" ;) Mamma har fyllt så hon bjuder på fika. Hon ska få något av oss som vi verkligen tycker att hon är värd.. Skrev ett rim på som får mig att garva t o m nu när jag tänker på det, jag avslöjar det ikväll eller imorgon (vem vet, hon kanske läser bloggen? hehe).

Nu ska jag slänga på lite mascara och fixa håret. Sedan ska jag byta om för femtioelfte gången (inget sitter som man vill, magen och hyllan försvårar något! Tröjor glider upp, sitter på sniskan eller så är de bara för små. Byxor kan jag iaf ha än(anv gravidbyxor med), om jag har dem uppknäppta vill säga, med ett långt linne över ;) ).

Bye bye! :)

1 kommentar:

  1. hehe jo nu e hon frisk hehe =) åfan .. attans bananer!

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: