fredag 28 november 2008

Jonas: Äntligen fredag?

Nja, kanske inte när man får jobba 14-24 och ha beredskap lördag morgon 06.00-09.00.
Men men, det är ju bara var femte vecka så det är väl bara att bita ihop..
Synd bara att det ska till att hända så mycket nu, de sista timmarna.
Har man tur kan man gå hem klockan 20 och hoppas på att det är en lugn kväll ute i landet, att ingen ringer dom sista timmarna, men ikväll har jag haft kabelbränder på lastbilar och inbrottslarm på lager, så det blir nog en sen kväll med Lukk...
Men men, som sagt bara var femte vecka....

I helgen blir det lugnt efter en lång vecka, jobbar sen dagtid måndag och tisdag, har sen semester i 8 dagar.... Skönt!! Då ska jag ta det väldigt lugnt och umgås med familjen har jag bestämt mig för.....

Hoppas ni har det trevligt en regnig och kall fredagskväll som denna!

Jag avslutar med lite funderingar över katter...
En som jobbar på katthem, heter det Miss-skötare? Eller om man säljer katter, heter det Miss-handlare då? Om man försöker lära katterna något, heter det då Miss-bildare? Tröttnar man på KF och tar upp den och ska slänga ut'en, begår man ett miss-tag då?
Har ni något bra svar åt mig får ni gärna kommentera in det...

Älskar min familj, som snart blir mycket större! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: