tisdag 11 november 2008

Madde: Du och jag Jonas!

Du och jag för alltid, så känner jag för dig!
Jag är så glad att det blev du och jag, trots de tråkiga omständigheterna när vi började träffas.. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig.
Du är en sådan genomunderbar människa och jag släpper dig aldrig, bara så du vet ;)
Du tar hand om mig och jag tar hand om dig, och det är så det ska vara..
Vi är bäst du och jag, tillsammans klarar vi allt! Vi två är lika med två.. <3

Nu när kärleksbrevet är färdigt kanske ni vill höra lite om vad som händer här hemma? Jo, idag är jag och Julia hemma. Jag är inte helt kry om man säger så, och Julia verkar tycka att det är skönt med ett uppbrott från vardagen. Skönt för henne att hon slipper må dåligt iaf, hoppas att hon klarar sig från denna förkylningsomgång.

I helgen som var hittade vi på lite smått och gott.
I fredags bakade vi chokladbollar som vi fikade hemma hos mamma(jag var inte riktigt kry, men vi åkte bil till mamma och tog det väldigt lugnt, så det gick).
I lördags bakade vi pepparkakor, som Jonas föräldrar senare kom och fikade lite av. På kvällen kom Sabina och Daniel.
I söndags tog vi det ganska lugnt på förmiddagen, jag och Julia badade en bra stund och Jonas var iväg och tränade. Vid två lämnade vi Julia hos mamma ett par timmar för att gå o se ÖSK:s sista match för säsongen. ÖSK gjorde första målet efter ca en halv minut och matchen slutade 3-0. Lyckat med andra ord! På kvällen tog vi det åter lugnt, såg på lite barnprogram och lade sedan Julia.

Igår var jag till skolan, men det var nog ett misstag. Hade ont, kände mig hängig och snurrig.. Men klarade av dagen vilket fall, kändes skönt. Dock kanske det blev på bekostnad av idag?

Älskar dig Julia-gumman.. Och dig med Jonas!

/Madd1sh

1 kommentar:

  1. Nja, inge vidare än så länge. Får hoppas han blir bättre snart. Jätte jobbigt när han är så dålig. Han snorar och grejar för fullt.

    Ajdå, hoppas du också blir bättre snart då. :)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: