lördag 15 november 2008

Madde: Idag har vi handlat!


Förutom att städa och diska förstås. Sedan har vi också hunnit med att leka med Julia och se en barnfilm.
Imorgon tänkte vi åka till mamma och fika. Julia ville egentligen sova där en natt i helgen, men mamma har varit sjuk så det har inte gått. Vi tar med en lusselängd och mamma får bjuda på det drickbara(kaffe/mjölk dyl.). Blir nog mysigt, speciellt för Julia som har saknat henne så mycket :)
Igår var jag på Kulturnatten och såg min kära syster dansa, tyckte att hon var jätte duktig. Men hon själv var besviken, vilket är synd. Hon är bäst :)
När jag kom hem (runt nio) såg jag och Jonas på film. Det var en helt okej komedi, dock trodde vi att den var snäppet bättre. Jonas har skrattat åt en av scenerna hela dagen idag. Jag fnissade med, de första gångerna idag, när han kom att tänka på den. Men SÅ kul var det inte, egentligen kände han sig bara träffad ;)
Nu ska jag och Jonas se film och mysa. Nite nite!

4 kommentarer:

  1. Så himla fin bild! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till tvillingarna :) Anade ingenting när jag träffade dig innan halloween :) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Madde! När är det dags? Kram Emma

    SvaraRadera
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VAFFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG LÄR JU FLYTTA TILLBAKA,DU ÄR MIN BÄSTA VÄN Å JAG VISSTE INGET!JAG TAR LIVET AV MIG!TVILLINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Seriöst,jag håller på å flippa ur här juh!FAN FAN FAN!Nej allvarligt, jag flyttar nog tillbaka!Nu är ju du rotad,jag lär ju flytta dit å starta ett liv jag med innan vi växer ifrån varandra!!!!!Finns det någon lägenhet ledig på din gård!??????????? MOHAHAHAHA!
    Shit, nej jag kan fan inte smälta det hära, gah! GRATTIS!

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: