söndag 16 november 2008

Madde: Har klippt pojken min :)

Detta var första gången jag klippte en kille. Visst har jag kört med maskin en hel del gånger (dock inte på Jonas). Men detta klippte jag för hand. Jag tycker att han blev het som en stekpanna ;)

Dock provklippte jag bara innan vi skulle raka av honom allt med maskinen(INTE på kortaste!), så denna frisyr finns ej längre kvar. Denna dag blev med andra ord också första gången jag rakade honom på huvudet :)

Han ville köra helrakat en gång därför att håret skulle kunna "börja om från början", därför passade jag även på att provklippa honom.
Om jag har tur får jag lov att klippa honom(helt själv!) i denna frisyr igen (när håret växt ut). *håller tummarna*. Var helkul att klippa!

Detta expriment utfördes av mig hemma hos mamma, efter fikan. Det enda jag fick hjälp med var att kantklippa håret efter att jag rakat av allt (gjorde det alltid själv när jag rakande förr, men det var SÅ länge sedan!). Det var helkul att träffa mamma och Julia tyckte att det var jätte mysigt. Lägger kanske upp en bild imorgon på mamma och Julia, från idag.


Måste plugga nu! Kram

5 kommentarer:

  1. vad duktig du är!
    det är så mysigt att läsa eran blogg, jag vet att jag är dålig på att lämna spår men jag tycker blogspot är krånglig med kommentarer :O

    & du, det finns nog inget man kan baka utan att inte låta bli att äta upp det inom den närmsta veckan haha! kram

    SvaraRadera
  2. nej, men själva blogspot är krånglig, krpngliga bokstäver som gör så ögonen får dyslexi & det kommer upp en ny ruta, man får skriva i hela sitt namn, det finns liksom inte kvar & ahh..jag brukar strunta i att kommentera på blogspot för ibland går det inte ens öht men idag gick det ganska bra på din :)

    Vi ska lägga oss nu men vi måste se snart igen för jag saknar dig, jag tycker så mycket om att vara i ditt sällskap! <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Nää, har inte gjort de än. Ska köpa dom imorron. Dom här tabletterna skulle vara minst lika bra, men icke. :S

    SvaraRadera
  4. Ja, jag kan säga att jag sov hiiimla gott också.. :)

    SvaraRadera
  5. oj oj :O Men tur att det inte var farligt då! Usch, fick ont i magen när jag började läsa kommentaren! haha du skrämde mig!

    När har du tid & ork? Liam & Marlon är ju på dagis idag, ons & tors sen inget. Pusss!

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: