tisdag 16 juni 2009

Madde: Ett extrainlägg..

Hej!

Jag vet, jag skrev i förra inlägget att jag förmodligen inte skulle uppdatera flera gånger om dagen. Men jag tänkte passa på nu när jag sitter med Martin's laptop(eller ja, den tillhör föreningen) och kollar vad han har för olika kalkylprogram. Han trodde att han hade excel, men så var inte fallet. Han hade bara kalkylbladet i Microsoft Works. Men det fungerar precis lika bra. Man använder samma komandon, jag antar att det är som en kopia av Excel. Jag ska även kolla igenom "BLA Start", ett bokföringsprogram, då de inom föreningen har haft lite problem att få det att fungera. Julia sitter och kollar på en film och småflickorna sover, så det är bäst jag skyndar mig innan någon behöver mig.

Förresten var vi iväg till vår stora park idag, jag och mina tre flickor. Julia cyklade dit. Hon ramlade två gånger, men det gick bra. Ena gången lyckades hon stå när cykeln ramlade och andra gången tog hon emot med handen. Hon blev inte ens ledsen utan hoppade upp på cykeln igen och cyklade vidare. När vi kom till parken lekte Julia för fullt. De små flickorna låg i vagnen och njöt av det fina vädret fram tills dess att de somnade. När vi kom hem igen åt vi lunch och efter det vattnade vi blommorna (inne och ute). Julia var jätte duktig (hon spillde ingenting) och kände sig supernöjd.

Jag ska försöka att lägga in bilder senare idag. När Julia lagt sig. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: