torsdag 11 juni 2009

Madde: Ont!

Har en sådan molande värk över livmodern att det inte kan vara annat än den "första" mensen som är på väg. Hade inte haft något emot att vänta lite längre innan den kom. Flickorna är bara 10 veckor gamla, Julia var nog mycket äldre när den kom tillbaka. Men men, är man kvinna så är man. Mensen kommer vare sig man vill inte, och symptomen med den...

Idag funderade jag lite över om jag ska sätta upp en tavla eller två, det skulle vara trevligt! Det är kul att se lägenheten växa sig mer och mer hemtrevlig.
Flickorna har precis somnat, frågan är hur länge de sover... Igår skrev jag att de sover mycket. Sedan kom jag på att det inte stämmer så väl, längre. De är vakna mellan 2 och 5 timmar i stöten, de börjar bli "stora" flickor! När de sover så sover de bara 1-2 h, förutom på natten (då kan de sova mellan 4 och 8 timmar innan de vill ha natt/tidig morgon-målet, sedan 3-4h till). Det är bra att de sover bra på natten och mindre bra på dagen, dock finns inte mycket tid till att dona med hemmet. Men det kommer :)

Nu ska jag se vad som hinns med innan de vaknar igen. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: