onsdag 17 juni 2009

Madde: Kommentarsfunktionen

Hej hej! Var inne på datorn och kollade vädret för idag (på uppdrag av min dotter). Jag tänkte samtidigt passa på att kolla lite snabbt om jag hade fått några kommentarer. Nej, inga alls. Som vanligt!

Jag tror absolut inte att jag är populär eller något, utan jag bara undrar. Är det fel på min kommentarsfunktion? Jag har en kompis som nämnt det tidigare. Om ni har problem med att lämna kommentarer, säg det så ska jag försöka fixa det!

Nu ska vi ut i solen. Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Jo det gick för mig, men det står. "Din kommentar kommer synas efter att den gorkänts."

    SvaraRadera
  2. Inga prblem alls men den är lite tråkigare & krångligare än andras, får skriva om hela mitt namn för det finns inte..öhh vad ska jag säga? som i arkiv haha eller något. tar så lång tid, FAST JAG LÄSER DEN VARJE DAG ÄNDÅ!!!

    Jag jobbar hela helgen men jag har nästan hela nästa vecka på mig att ses så bara du säger en dag DU tycker passar dig, då du inte har bvc tid osv så kan vi ses, leka ute kanske om det är fint väder? Eller ska vi komma över till er så slipper du dra ut små bäsarna? :)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: