onsdag 17 juni 2009

Madde: Trött!

Idag är jag verkligen trött i kroppen! Men än har jag mycket arbete kvar att göra. Disken behöver diskas, Jonas matlåda måste lagas(då vi åt rester från igår, till middag idag) och minst en maskin behöver tvättas. Tvätten måste sorteras innan jag tvättar också. Och jag behöver plocka undan lite stök från idag och se till att barnsäkra hemmet för kvällen (sätta fast haspar på ytterdörrarna m.m). Jag får försöka göra så mycket som möjligt parallellt så att det går så snabbt som möjligt.

Eftersom att jag inte suttit ned så mycket idag försöker jag nu att koppla av några sekunder i soffan, skriver samtidigt ett par snabba rader här och äter lite kvällsmat. Har lagt ett block på bordet där jag ska skriva en "att-göra-lista", för att få kvällen att flyta så smidigt som möjligt.

Nej, nu ska jag ögna igenom mina närmsta vänners bloggar och sedan sätta igång. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: