torsdag 25 juni 2009

Madde: Rensa, rensa!

Igår sen eftermiddag/kväll grejade jag, mamma och Krille på hans uteplats. Klippte häckar o gräs, rensade mellan plattorna o i rabatter och så tog vi bort lite skräp. Det blev hur fint som helst! Och tur är väl det eftersom att han ska flytta, då måste allt vara prickfritt.

Jag ska dit idag igen och hjälpa honom att packa/städa. Men inte förrän i eftermiddag såklart. Jag har alla barnen hemma och Jonas slutar vid 16. Skönt det egentligen för då hinner jag umgås med barnen nästan hela dagen innan jag åker till Krille.

Julia har beställt utelek i park, så det ska hon få. För vid 17 blir hon hämtad av Lars, så det är bäst att passa på att riktigt umgås innan hon åker.

Ha det så bra! /Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: