tisdag 2 juni 2009

Madde: Skolavslutning

Idag var jag och Jonas först iväg till sjukhuset för att klippa småflickornas tungband. Det gick över förväntan. Flickorna gnydde till lite och somnade så sött i vagnen efteråt. Vi kom för sent till mottagningen, men de tog emot oss ändå (vilken tur!).

Sedan skulle Jonas iväg till jobbet, han släppte av mig vid folkhögskolan så att jag kunde vara med på skolavslutningen. Lärare och elever flockades kring de små, helt otroligt vilken inverkan bebisar har på människor. Ellen och Nellie sov mest, trots att det var så mycket folk runtomkring som pratade. Det var väldigt kul att få komma dit och träffa alla klasskompisar, speciellt de som slutade idag.

Julia var jätte duktig att läggas idag, inte så många "jag ska bara". Skönt, då jag är otroligt trött!

Nu ska jag vika lite tvätt, sedan kanske diska och mata småflickorna för sista gången idag. Efter det är det planerat att jag ska lägga mig. Vi får se hur det blir med saken!

Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. I helgen fyller ju Lukas år så det blir massa firanden för honom. Som jag skrev till Jonas här för ngn vecka sedan så är ni välkommna på kvällen lördag eller söndag. Passar det inte så får ni gärna komma och ta en fika ngn annan dag! :)

    Är allt bra med er? Längtar så tills jag får träffa flickorna igen!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, vad roligt! När blir det för sent för er? Tänker på flickorna och så om ni har ngn senastetid och så. :)

    SvaraRadera
  3. Hehe, okej. Men blir det för sent om ni kommer runt 18.30. Lovar att Jonas får titta på precis vad han vill. ;)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: