tisdag 9 juni 2009

Madde: Gratis Bio!

Jag var inne på en blogg där det var länkat till en sida som hette GratisBio. Jag brukar vara lite skeptisk till liknande sidor. Därför tvekade jag i ett ganska långt ögonblick. Är det värt det? tänkte jag. Tillslut bestämde jag mig iaf för att bli medlem. Och det kommer jag definitivt inte ångra!

Det är en helt suverän sida där du enkelt samlar ihop poäng som du sedan löser ut som biocheckar eller presentkort, beroende på hur mycket poäng du har.

Jag har inte långt till min första check och jag har precis blivit medlem. Helt otroligt faktiskt... Jag är mycket imponerad och rekomenderar sidan starkt!

Går in på "GratisBio" igen och samlar ihop ytterligare lite poäng, så kan jag kanske skicka efter första checken redan idag!


Intresserad? Banner nedan, som för dig direkt till sidan:


Och här är ett helt suveränt erbjudande! För dem som gillar att spela på nätet, och har klädshoping som största intresse:
Sätt in minst 150 kr och få ett presenkort på 300 kr samt 150 kr extra att spela för

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: