måndag 4 maj 2009

Madde: Ensam!

Nu är jag själv med alla tre barn!

Åtminstonde tills Jonas är hemma igen, hehe. Han är iväg bl.a till sitt jobb för att fixa med lite saker. Visserligen är det inte första gången jag är själv med alla tre, det har hänt en gång förut. Vi får se hur det går, förhoppningsvis går det lika bra som sist.

Jag planerar att komma ut så att Julia kan leka av sig lite, vi får se när det blir av. Det brukar ta sin lilla tid när man ska ut med två nyfödda och en "jag ska bara", hehe...

Nu ska jag diska lite, hej hopp!

6 kommentarer:

  1. hon lägger in i skåpet, för det är viktigt o spara tycker hon =P, men här äts det gärna upp av pappa. så hon blir ju skitförbannad när vi säger att det är slut =P

    SvaraRadera
  2. hehe men du är ju nybliven trebarnsmamma! Men vill ni komma såklart ni får det!!
    Hmm..Hur skicka adress när jag inte har pengar på telefon..? annars kanske du kan ringa mig imorn?

    SvaraRadera
  3. logga in snabbt på msn annars, nu??

    SvaraRadera
  4. läste din kommentar i jennys blogg...är det inte nästa vecka (den 14:e) ni skulle på hörselkontroll? tyckte jonas sa det?

    SvaraRadera
  5. så då ska vi komma på förmiddagen nu på torsdag o hämta julia då eller?

    SvaraRadera
  6. tidigt? var det inte kl.13? eller så tala jonas riktigt i nattmössan

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: