söndag 10 maj 2009

Madde: Förresten!

Stackars små tjejer som blev sjuka så tidigt i livet. Skönt är att de börjar må bättre nu. De är ännu inte helt friska men jag tror inte att det tar mer än en eller ett par dagar. De har varit otroligt duktiga och lugna trots sin "tredagarsfeber". En stor eloge till dem!

Senare idag kommer Jonas föräldrar och hälsar på, skoj skoj!

Imorgon har Jonas systerson födelsedagsfika. Han blir stora killen ju! Förstår inte hur mycket han har växt sedan jag och Jonas blev tillsammans. Om flickorna mår bra ska vi dit *hoppas hoppas*

Nu har jag ätit frukost och suttit en stund. Så nu ska jag slänga in den där tvätten jag talade om i maskinen, och mig i duschen.. Tack o hej!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra! Jodå, Lukas mår bara fint. Full rulle här hemma hela dagarna. Han lär sig ngt nytt varje dag, ganska facinerande faktiskt. :)

    Vi får se till att träffas snart igen, så det inte blir 6 veckor imellan som förra gången. ;)

    Kram kram

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: