torsdag 28 maj 2009

Madde: Systeryster!

Idag har vi köpt sjukt mycket VHS-filmer, det var nog över 35 st. Vi fick nämligen med oss en VHS(jo, vi har dvd!) hem från Jonas föräldrar igår. Därför tänkte vi att vi lika gärna kunde passa på att köpa VHS-filmer när de ändå hade utförsäljning på Comet. Oj vilka gamla klassiker vi hittade, som aldrig skulle finnas att köpa på DVD *nostalgi*

Efter att vi varit på Comet hämtade vi upp syrran (Nathalie) och tog med henne hem. Först grejade jag för att få ordning på filmerna, sedan plockade jag undan lite och så fick flickorna mat. Under kvällen satt vi mest och såg lite roliga klipp på youtube. Och så ville Nattis se på Gossip Girl förstås, det var (förutom att träffa mig ;) ) därför hon kom hit. Jag har bara sett det ett par gånger förut. En gång hemma hos Nattis och någon annan gång när jag bara bläddrat förbi. Det är inte riktigt min smak, men de har sådana där intriger som man så lätt fastnar vid. Vi får hoppas att jag slipper, annars blir jag bara besviken att jag inte kommer ihåg att följa programmet!

Nu ska jag sussa så sött. Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Gossip girl är ju världens bästa serie. Har bränt ner dem på DVD så jag kan se när som helst. Har precis börjat se om första säsongen ;)

    SvaraRadera
  2. Nattis, lillan30 maj 2009 kl. 23:56

    jag ska göra så att du blir beroende av dom! fast egentligen så kom jag dit minst för att se det, men det är nog ett bra sätt att göra så jag får arslet hemifrån och hem till er ;) hehe. men det var trevligt! <3

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: