måndag 25 maj 2009

Madde: Vem är du, vem är jag, levande charader!

Var inte denna låt, med Arja Saionmaa (stavas?), med i melodifestivalen 1987?

Jo, jag föddes det året. Med andra ord kan jag inte minnas detta. Dock har jag ett vagt minne av att jag hade ett vitt litet band med melodifestivalen 1987 i min bandsamling, som barn. Detta brukade jag spela upp då och då, fram tills dess att jag började närma mig tonåren. Jag fick låten på huvudet ganska nyligen och känner mig lite tvungen att veta om jag minns rätt ang årtal. Jag frågade Jonas men han visste inte. Dessvärre fick han låten på huvudet han med, för jag hör honom stå i köket och vissla den för fullt *fniss*

Om jag bara kunde bli av med låten i huvudet...

2 kommentarer:

  1. Den låten mins jag ej men dig mins jag ;) du var den underbaraste baby som skådats det året ;) du var mitt 1987 års underverk!!du var min baby.. Älskar dig oändligt mycket.Kramar o pussar mamma

    SvaraRadera
  2. Hon kom tvåa =)

    Google is your friend som Richard alltid brukar säga =)

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Melodifestivalen_1987

    Nu behöver du inte fundera mer =)

    SvaraRadera

Antal besökare idag:

Antal besökare sedan 26/5-2009: